Stockholm i 2 dagar - shopping



118112-35

Denna helg har varit underbar som vanligt, fått umgås med goda vänner, druckit gott, ätit gott och sovit gott. Fredagkväll kom våra vänner Eva och Sten-Åke hit, det var dem som vi var med till Budapest i sommar, vi tittade på lite bilder därifrån på storbild, åt gott, samt att vi firade Peter och Sten-Åke som båda fyllt år. Vi var och hämtade Sofie som skall vara här fram till måndag då Lina kör henne till bussen.
Lördagfm var Peter och Danne ute med Ville i skogen och jag sov ända till nio, skönt... Em. åkte vi till Karlstad då ungdommarna ville schoppa och vi ändå skulle handla lite. Sofie köpte sig en liten handväska som hon skall ha till sin bal, vinterbal, i Västerås har de så att de firar balen på vintern så Sofies mamma håller nu på att slutföra balklänningen, den blir ljusrosa så den lilla chicka väskan blev grå med sidenfoder i rosa, sen blev det ett par nya ballerinaskor i st 35 till detta. Blir säkert hur söt som helst.
Lördag kväll slutade med tacos och sen i säng vid tio. Hann skicka in en jobbansökan först, det börjar ju dra ihop sig för att mitt friår tar slut snart.
Söndag hade vi bjudit mamma och pappa på lunch, de kom vid tolv och jag hade stekt fläskfilé och hasselbackspotatis till det, samt en stor sallad...till kaffe lyxade vi till det med budapesttårta, oj va gott..
Nu väntar sängen för imorgon måndag åker Peter och jag med 06.18 tåget till Stockholm, jag skall följa med Peter dit ett par dagar då han skall jobba, jag skall bara schoppa, må gott, lyxa mig riktigt och titta på NK julskyltningen, på kvällen skall vi ut och äta och dricka gott..
Men som Jan Malmsjö sjunger....om jag hade pengar...då vore livet lättare.....

Kommentarer
Postat av: Lina

Hallå! ha det nu så himla bra i Stockholmia! Köp många julklappar ;)

Vad var det för jobbansökan du skickat in?!
Puss o kram och hälsa pappsen!

2006-11-27 @ 10:08:19
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0