Antar utmaningen



Ja Mari, jag antar utmaningen...

Detta är jag bra


* Jag är hjälpsam
* Jag är omtänksam
* Jag är praktisk
* Jag är kärleksfull
* Jag är duktig på växter och blommor, har en trädgård och ett växthus jag är stolt över
* Jag är en bra mamma, har uppfostrat 3 ungar som jag är stolt över
* Jag är duktig på mat, min älgstek med kantarellsås är det inte många som säger nej till
* Jag är bra på att följa serier på Tv
* Jag är duktig på att fotografera
* Jag njuter av livet, tar vara på dagen, idag kan vara den sista

När man sitter och tänker efter så är man bra på så mycket, jag som är 50 har ju varit med om så mycket som man blivit bra på. 

Jag är också bra på att älska mina föräldrar, mina 4 syskon, mina vänner, FBK, naturen, den gamla bilen som startar varje morgon, fönsterputsaren som sköter mina fönster.......nog om detta

Hoppas ni andra antar uppmaningen också, det är skönt att tänka på allt man är bra på






Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken härlig lista! Ja, visst är det härligt att ibland bara få tänka på det som man är bra på istället för allt dåligt (som man tyvärr ödslar allt för mkt tid på...)//Marie

2006-10-12 @ 15:28:47
Postat av: Ulrika

Hej!!!

Jo du, allt det där stämmer, för det är ju DU!!!
Men vet du??? Du glömde ju VILLE!!!

Kramis Ulrika.

2006-10-12 @ 16:12:46
Postat av: kicki

Hjälp
Glömde jag lille Ville, världens goaste hund, jo då jag är bra på att sköta om lille Ville..nöjd nu Ullrika..
kicki

2006-10-12 @ 18:21:14
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Lina

Se där! du fick ju ihop en jättefin lista! Du som först trodde att du inte skulle få fram mer än några få!! Stämmer alldeles perfekt på dig!! Puss puss!! Nu måste Ulrika skriva också...kom igen nu!

2006-10-12 @ 22:37:49
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: kicki

Ja kom igen nu Ulrika, vad är du bra på...
massor, jag vet.
kram kicki

2006-10-14 @ 11:47:12
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Ulrika

Hej!!!

Nu kommer alla de saker jag är bra på!!

1) Jag är snäll.
2) Jag är omtänksam, bryr mig om mina vänner.
3) Jag lagar god mat. (får ju vissa kommentarer om mitt "ulrika-mos")
4) Jag är bra på att ta kort.
5) Jag har lätt för att komma i kontakt med olika människor.
6) Barn och hundar trivs i mitt sällskap.
7) Jag är pålitlig, håller vad jag lovar.
8) Passar tider.
9) Är bra på "kroppsarbete", tex vedkapning och däckbyte på bilen. Är inte rädd för att ta i..
10) Jag är oftast glad och har alltid ett leende på lager.

Titta!!! Då var det klart!!!

Men jag är ju faktiskt bra på andra saker också... Är bra på att sitta och chatta på msn och skicka sms... Sen är jag ju också bra på att ta promenader. Är ju ute och går minst 5 ggr i veckan!! Är ju en hejare på att hålla på FBK, både i medgång och motgång.
Är ni nöjda nu??

Puss på er mina goa polare!!

/Ullis.

2006-10-15 @ 21:27:04
Postat av: kicki

Duktig flicka, och precis allt stämmer på dej, precis allt. Tänk att man är så bra på mycket, skönt att få tänka på det ibland.
Kram min vän/kicki

2006-10-16 @ 09:02:44
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Lina

Bra Ulrika! Ja...allt stämmer verkligen!! Fast snäll vet jag inte precis.... ;) hihihi...För du är ju SUPERSNÄLL!!! kram kram

2006-10-16 @ 12:55:32
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hej!!!

Tack för det, snälla ni...
Ni är väl bara bäst!!

Kram på er!!

/Ullis.

2006-10-16 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0