lönnen gulnar=jobb

än orkar jag blomma                        Nu har hösten verkligen kommit,
dax att ta fram spaden och krattan alltså. .....
Hösten kan vara för underbar, som denna dagen tex, solen skiner från en alldels blå himmel, löven ligger som ett täcke över den fortfarande mörkgröna gräsmattan, man får verkligen arbetslust...det är fortfarande mycket som växer, många blommor som har satt knopp för säkert tredje gången iår, höstäpplena skall plockas ner och förvaras inför vintern, (det finns en del kvar på träna), de som redan trillat av kör vi till skogen till de vilda djuren, rådjuren och älgen skall ha sitt de också. Vi har kommit in i oktober och gräsmattan växer och frodas, dax för ännu en klippning sen ställer jag nog in gräsklipparen för iår, ja det finns mycket att göra, skönt att ha friår, då tar man dagen som den kommer.

hösten har kommitlönnen gulnar=jobb


Kommentarer
Postat av: Lina

Å vilka fina bilder du tagit! Nu är du verkligen på G med bloggandet! Duktig!
Sitter och kollar upp busstider nu, daniel ska jobba hela kvällen så jag tänkte åka hem istället för att sitta här i min ensamhet! Hör av mig när jag vet! kram kram

2006-10-09 @ 10:28:48
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Noahelena

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2008-09-01 @ 09:04:06
URL: http://noahelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0