Lördag 21/4-07

image164Ville och Nickoimage165Peter, mamma o pappaimage166Mumsimage167Bettan, Bosse o Peter


Helgen har vi tillbringat i Gräs, som alla andra helger, vi har det underbart i vårt eget Paradis..
På lördag fick vi gäster, först kom Mamma och Pappa med Nicko, Ville och Nicko de dansar runt hela tiden, vilar en stund sen sätter de igång igen, vi fikade tillsammans på nybakad rulltårta. Vid femtiden kom Bettan och Bosse, min syster och svåger, vi grillade tillsammans och som vanligt hade vi det väldigt trevligt. Tog en långpromenad på över 1 timme och en och annan god whiskey intogs. Timmen blev sen men vad gör det när man har trevligt.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det låter som om ni hade det mysigt...
Men du glömde ju skriva att du började dagen med att lösa melodikrysset med mig!!! :)
TorBjörn låter hälsa att Ville är välkommen till honom fler gånger!!! Och till mig också naturligtvis...
Ha en fortsatt trevlig och regnig Söndag!!
Kramis!!

2007-04-22 @ 17:24:14
Postat av: kicki

Förlåt, att jag kunde glömma det viktigaste som finns en lördagsmorgon...vi gör detta superbra tillsamman du och jag. kramis kicki

2007-04-23 @ 13:03:00
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Persilja

Hej! Såg att du gästat Luleå, min blivande hemstad...om ca 2 veckor flyttar jag dit från Kiruna. Hursomhelst har INTE folk två skotrar var där...men man kan tro det. Det är mer vanligt att inte ha skoter...
Här I Kiruna däremot har nog 75% av familjerna skoter...
Så var det utrett! Haha!

2007-04-25 @ 21:25:28
URL: http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0