Mitt nya liv

Trettondagsafton, jag har varit till arbetsförmedlingen...för första gången i mitt liv.
Oj, man blir alldeles knäsvag. Alla papper som skall fyllas i, ny tid att komma tillbaka, fyll i papperen ordentligt nu, skicka till A-kassan, inget ersättning förrän alla papper kommer iväg...bla bla bla.
Som om inte detta vore nog så säger de till mig att jag måste söka allt som jag kan, i hela Värmland med restid på 4 timmar tur och retur. Detta är ju inte klokt, varför Peter är du inte milionär så att du kan försörja mig. Dax att köpa lott kanske...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!!
Ja, jag har själv varit i den här situationen, fast det var ett tag sen... Och jag vet precis vad du går igenom!!!
Pust...
Men nu kan ju allt bara bli till det bättre!!!

Puss å kram!!!

2007-01-05 @ 22:37:57
Postat av: Lina

hihi...ja, idén med en lott kanske inte vore så dum!!! jag ska hålla alla tummar jag har för att du får ett toppenjobb, i närheten! kram och ses imorrn!!! en vecka sen jag var hemma nu ;)

2007-01-07 @ 18:19:56
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: FRIDA

ja det är ju inte alla som är i min situation heller just nu, gå från egen företagare, till arbetslös å inte ens kunna stämpla...
Så vi kan ju hänga tillsammans sen på af...
kram

2007-01-20 @ 11:14:51
Postat av: Oddthale

Nice site, regards from the netherlands!

2009-08-13 @ 09:22:56
URL: http://oddthale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0