Fbk - laget i mitt hjärta




image1123


Färjestad spelade sin sista match igår...nu är det slut för denna gång, det blev 5 matcher i semin sen tog Linköping över...eller rättare sagt de vann med 4 - 1 i matcher...de tog över redan från början. En bra match blev det, den andra hemmamatchen och den var hur bra som helst...gisses va jag skrek...
Jag har varit trogen supporter i ca 10 år.


Jag sitter för det mesta inne i hallen när det spelas hemmamatcher, bortamatcherna ser jag i klubblokalen här i byn, vi har storbild och det är jag och ca 25 män... men när det görs mål så är det ett fasligt väsen...

 

Bubblare.se - Färjestads introlåt 06/07



Denna låten spelas före varje match,,, tryck och lyssna, sjung gärna med...

Nu får jag hänga tillbaka mina lagtröjor för denna säsongen...den vita är bortatröjan och den har jag fått av en granne här som vet att jag är tokig i ishockey och Färjestad, tack snälla Marie för det...
den lila är hemmatröjan, denna säsongen har det varit svarta hemmatröjor men jag kör med min lila...den är snyggare...

image1122

Nu får man längta tills det börjar igen.... abstinens....ja....men det går....

Kommentarer
Postat av: Mia Andersson

FBK låten är för bra, ska försöka få ordning på skivan... men kanske Karl kan hjälpa oss med det? Vilken ide jag kom på nu.

Hörs
/Mia

2008-04-01 @ 20:23:07
Postat av: Monica

Jag har sett de matcher jag kan på TV. Helt klart är det ju en annan känsla att sitta i arenan.

Synd som bara den att de inte tog sig till final - men nästa år, då jäklar!! *s*

Kram

2008-04-01 @ 22:17:08
URL: http://mjsson.se
Postat av: helga

Vad trist att säsongen är över...
det känns nog tomt både för fansen och spelarna!

2008-04-02 @ 09:22:52
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Ulrika

Åh...
Låten är bra, men inget slår den live i LLA!!!
Synd att dom förlorade i semin.
Men LHC var bra mycket bättre så de är värda segern.
Nu hejar vi på TIMRÅ!!!! ;)
Puss och kram!!!

2008-04-02 @ 14:35:37
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se
Postat av: Mari

Hej!

Kul att du gillade tröjan :-) Vi får hoppas på en bättre nästa säsong med Perra i båset och allt.
Heja Färjestad!!
Kram
Mari

2008-04-02 @ 15:39:50
URL: http://molkommajsan.blogg.se
Postat av: Inga M

Färjestadslåten är himla bra. Den är inte som man tror att en sån låt ska vara. Nästan lite sorglig men fin. Det är bara att vänta på nästa säsong, synd att det tog slut nu. Men det var nog trots allt rättvist.

2008-04-03 @ 06:46:50
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0