Idag mår jag skit


Vaknade idag med yrsel, gör så ibland....jag har utslitna axlar och en utsliten nacke efter att ha jobbat som sekreterare nästan hela livet, man kanske inte tror att det är jobbigt men ni som jobbar som det, ni förstår, man sitter vid datorn hela dagen, högerarmen och handen på musen, spänd arm....och så denna telefonen som ringer, nu för tiden går det ju bra då man jobbar med headset men så gjorde man inte förr, då satt telefonen där under hakan och örat och man jobbade på samma gång med båda armarna, i timmar....

Visst har jag väl fått massage på mina onda ställen men ibland hjälper det inte utan yrseln slår till....gubben han är en ängel som masserar och står i...

Men imorse tog jag mig inte ur sängen, försökte tre gånger att åka till jobbet, två gånger fick jag vända men tredje gången kom jag fram men fick genast vända då det bara inte gick...jag är liksom skör i skallen efter yrseln...
Vi får väl se hur jag mår imorgon...säkert bättre igen...annars får jag väl bli kvar hemma i soffan med vovven vid fötterna...

Har ni haft det så här någon gång, vad gör ni då....väldigt jobbig att vara så här yr...



Mitt senaste tillskott bland grodor, denna köpte jag i Rothenburg ob der tauben, på väg hem från Österrike. 




Kommentarer
Postat av: Mia

Det var ingen rolig läsning hos dig idag. Krya på dig och hoppas det släpper snart. Inga kort från resan eller surströmingskalaset. Mamma tycker inte om kamran, hon blir så där arg då, du vet!

2008-08-26 @ 15:50:59
URL: http://miaimolkom.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Stackare...

Lider med dig!

Kan inte hjälpa tyvärr, men kanske kan en kram lindra??

Kramis på dej!!

2008-08-26 @ 17:42:02
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag vet precis...satt också och jobbade så...vilket vansinne!!!

Hästliniment hjälper också bra mot onda nackar och axlar.

Krya på dig!

2008-08-26 @ 21:22:13
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: helga

Stackars lilla krake - det verkar ju jättejobbigt!! Hoppas du mår bättre snart!



2008-08-27 @ 10:34:54
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Inga M

Jag lider med Dig. Utan att breda ut mig för mycket så kan jag bara säga att jag är en av dem som vet hur det är. Fast jag kommer inte att skriva om det på bloggen. Förtränger nog mest. Vill inte ha det.



Hoppas att det blir bättre med Dig! Det brukar komma och gå lite.

2008-08-30 @ 10:14:23
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0