Orolig natt men nu helg och sol....



Äntligen helg igen, och solen skiner, det är helt underbart ute. Det är riktigt varmt och gott....
Vi är lite trötta idag både gubben och jag för inatt blev vi väckta av att bilens larm gick igång, vi bor ju på landet så här är annars väldigt tyst men nu blev det ett förskräckligt väsen, och varför gick larmet på....vi smög omkring i huset, gluttade bakom gardiner och satt länge och spanade ut mot bilen...gubben kunde ju stänga av larmet från insidan så tyst blev det ju, men fy va otrevligt det var...sen fram mot fyra- halv fem somnade vi till igen, då drömde jag om att våra bilar var länsade på allt, bara underredena stod kvar på gården...när vi kom ut imorse så var det med spänd förväntan över hur det skulle se ut ute, men vi kunde inte se att något hade rörts, men varför gick larmet på....ja det förblir en gåta...

Ikväll skall vi samlas nere hos syrran vi i vanlliga gänget, äta lite pizza och hitta på lite bus inför ett 50 års kalas imorgon...hoppas nu bara att hon inte läser detta ikväll, hmmmm.



Måste visa mina vackra dahlior, mörkt lila och helt sagolika...



Mina gamla bonnrosor har börjat blomma om igen...

Nej nu skall vi åka ner till syrran och svågern, mot pizzan och buset...återkommer.....




Kommentarer
Postat av: Lina

Nej fy va otrevligt....förstår att ni sov dåligt efter det! puss på er

2008-08-30 @ 10:18:03
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: helga

Jättefina blommor har du!! Vad tokigt med larmet - undrar vad det var som utlöste det. Jag skulle blivit rädd, helt klart!!

2008-08-30 @ 12:36:25
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Gisan

Fy så hemskt det måste ha känts med billarmet. Men troligtvis var det väl något djur som kom för nära. Kramar...

2008-08-31 @ 12:43:45
URL: http://gisans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0