Fridas lya



Nu har jag dem samlade på ett ställe alla mina ungar...ja inte riktigt men nästan,  Frida bor granne med Karl och Lina bor bara ett stenkast ifrån.

Så här såg det ut hemma hos Karl häromkvällen då vi var där och drack kaffe allihop...



Flickorna sitter och kollar Ikeas hemsida. Igår var Frida, Lina och jag och handlade på Ikea och sen belv det hyrsläp hem med allt där Karl och Peter fanns för bärhjälp....Karl och Frida höll sen på ända till sena natten med att skruva ihop möbler....
Men det blir fint, jätte fint, Frida har så bra smak för färger och inredning....nu hoppas jag gumman att du snart kan bo in dej i lägenheten så att du kan känna dej hemmastadd........



Det är en liten sovalkov sen ett rum med ett pyttekök...



Här ser ni köksdelen...



och här är rummet från andra hållet.....det är inte klart ännu, men när vi åkte hem idag så hade Frida skruvat ihop mer hyllor och tv bänken....Ha det bra gumman i nya lyan, det blir super duper....och soffan den kommer jag att provligga på snart....

Kommentarer
Postat av: Mia

Å vad fint hon får det gumman. Hoppas att hon blir lite nöjd själv oxå.

2008-12-20 @ 12:43:04
URL: http://miaimolkom.blogg.se/
Postat av: Monica

Nya fina möbler - där får hon det fint och kommer säkert trivas.



Ha en fin helg

2008-12-20 @ 22:01:54
URL: http://mjsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0