Ny renovering



Då har vi börjat på nästa rum då, men det är pyttelitet och är en toalett, gästtoaletten, den har vi inte gjort något åt på 15 år.

image981

Här har toalett och handfat åkt ut, elementet åkte också ut sen, det skall skrapas och målas om...
Peter håller här på att lägga in nytt golv.

image982

Här håller han på att riva ner det gamla på väggarna...han är tålmodig min gubbe för det var verkligen inte lätt, allt är trångt och jäkligt, mattan satt stenhårt, kniven slant ett antal gången så idag är han omplåstrad och grann, vad skall de tro på kontoret...
Idag skall jag sätta väv, skrapa element, måla väggarna och elementet. Jag har lite att göra som sagt, men kul...återkommer efter hand med nya bilder.

image983

Men lite vila fick han också, med hunden på magen, så här ligger de för det mesta när de vilar sig..nu skulle kanske gubben behövt lite lugn och ro för när detta kort tog så hade han migrän...

Annars har det varit en lugn helg, med rally, fredagsklubb, lets dance och melodifestival, och en hel massa sport.
Underbart med såna helger ibland.

Idag är vi några stycken bloggvänner som skall börja räkna steg, min stegräknare hade lagt av när jag kollade den igår så gubben skall  köpa en ny idag åt mig...jag börjar alltså imorgon...himla roligt initiativ Linda...

Nu skall vi ut i solen hunden och jag...kanske kan jag räkna i huvudet idag, haha....

Kommentarer
Postat av: helga

Tack Kicki, jag mår lite bättre nu - ingen feber iaf. Lite tung i huvudet fortfarande dock... Idag blir det lugnt - jag ska bara gå till affären, inte många steg det inte.

Vad roligt att få se lite bilder från er toarenovering...

Ha en skön dag!!

2008-02-11 @ 11:36:24
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Monica

Så roligt att få nytt - vägen dit är väl inte lika kul så klart. Ska bli spännande att se då det är klart.

2008-02-11 @ 11:47:30
URL: http://mjsson.com
Postat av: Linda

Glöm inte shoppa din stegräknare idag!!
Vi väntar på dig...

2008-02-11 @ 11:55:39
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Linda

Låter bra...då har du en liten träningsdag idag..*L*

Men jag tror inte heller att du ska ha några problem att komma upp i 6000 steg...

Men jag kämpar på...har JAG satt målet..så måste ju iallafall jag KLARA det..*L*

OCH vilken snäll "gubbe" du har...som köper en till dig...
kanske en för tidigt alla hjärtans dag present...'L*

2008-02-11 @ 12:28:01
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Linda

Vad bra !
då kör du 6000 steg ikväll då?..*L*
eLLER DU HOPPAR PÅ I MORGON?...

Jag är på väg ut för några steg till....
allt för att jaga steg får man ju göra nu...
iallafall 6000...

Och så fick du en alla hjärtans dags present också...Mysigt!

2008-02-11 @ 14:48:02
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Sverreerica

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-02-12 @ 10:10:40
URL: http://sverreerica.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0