Min frukost



Idag tog jag min långpromenad med Ville före frukosten, då är man extra sugen när man kommer hem...
Regnet öste ner så jag var så där lagom kurig och blöt när jag kom in.
Tryckte på kaffebryggaren och under tiden gjorde jag mackor, två st grova idag med lättmjukost och svarta tomater i massor, ett glas jouse och en stor balja kaffe med varm mjölk...

image871

Efter detta blev jag proppmätt och trött, blev sittandes i soffan med tv på, har väl sagt det tidigare men jag tittar varje dag på en skitsåpa...Våra bästa År...man kan missa flera veckor utan att man går miste om något, ändå vill jag se det varje dag jag kan...Just nu jagas en seriemördare...redan mördat 5 av de som haft huvudrollerna så snart är nog serien slut då det inte kan finnas några kvar i serien...Är det någon som tittar på den serien mer än jag?

Sen måste jag gratta dej Persilja som håller på Luleå, ni slog ut mitt älskade Färjestad igår med 7-2...attans också... men ni behövde den vinsten..

Kommentarer
Postat av: Lisa

svarta tomater?

2008-01-16 @ 13:59:32
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Helga

Det där ser riktigt gott ut!! Svart tomater har jag heller aldrig hört talas om - är de extra goda? Serien har jag inte sett...

2008-01-16 @ 14:07:56
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Ulrika

Nej du, den serien har jag inte sett..
Då hade väl jag också suttit som klistrad... Smarrig frulle du...
Kramis!!!

2008-01-16 @ 15:18:12
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se
Postat av: Marianne

Tittar så sällan på tv, så jag vet inte vilken serie du menar. Har aldrig smakat på svarta tomater. Men jag gillar nyheter, så jag ska försöka hitta några i butiken nästa inköpsrunda.

2008-01-16 @ 17:48:49
URL: http://ekoxenskennel.bloggagratis.se/
Postat av: Marie K

Nej, men Hem till gården (Emmerdale) som går och har gått på fyran sedan 70-talet (12.25-12.55), har familjen följt under alla år! Mamma o pappa spelar in det varje dag och det gör även jag och Cissi! Man blir så lätt fast vid vissa serier och det blir nästan som ett beroende! :P Mackorna såg goa ut! Har också försökt att gå promenad innan frukost, men blir så himla hungrig på en gång! Hejhej!

2008-01-16 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0