Göteborg över dagen



Imorse tidigt, alldeles för tidigt åkte vi till Göteborg, Lina och jag följde med Peter när han skulle till ett av kontoren...



Där uppe på kullen, tornet med de två flaggorna på, där har gubben sitt konor, ett av dem. Ligger väldigt vackert i gamla Sjöbefälsskolan, här sitter ungefär 470 anställda.



Dottern är tokig i skor, denna dag köpte hon "bara" 3 par. Ja jag fann faktiskt ett par jag också, sköna sandaler som kan vara både till fint och vardags...



Borse från mina tjocka vader och fula tår....oj oj att man aldrig kan vara nöjd...



Här är vi i Saluhallen, vi köpte marmelad i olika smaker, den med fikon smakade mums...



Dottern med sin laxpasta, det var smaskigt vill jag lova, härifrån gick vi med magarna i sju hörn nästan direkt till kaffe med chokladboll, ja bäst att äta man vet aldrig när man kan få mat igen.



Den gamla Lisebergsspårvagnen, den går i ur och skur. En äldre man med skärmmössa på sej satt och körde den.

Vi hade även tänkt att hinna med trädgårdsföreningen men herre gud tiden sprang iväg och vips så var det tid för gubben att sluta jobba och vi att åka med hem, bilen gick tillbaka till Karlstad och vi var hemma igen vid 20 tiden...

Men vi har haft en bra dag, regn ibland och sol ibland, pengarna rullade som alltid...Han även med present till sonen som fyller 21 på torsdag och en överraskning till stora dotterns som passar Ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0