Påskafton



Påskafton firades iår i Gräs uppe i sommarstugan, vi hade bestämt med syjuntan att de skulle komma upp till oss, vi skulle ha knytkalas, må gott och lyssna på ishockey på radio, det var ju den avgörande matchen i kvarten mellan oss och frölunda...mycket spännande match som slutade med att Färjestad vann med 3-1, pust va svettigt det är att lyssna på radion..man vill se allt....nu väntar semi mot Linköping hemma i hallen på måndag....

image1092

Lite förberedelser med maten innan den var klar...å va mycket gott det blir när all tar med sig lite av varje att äta.

image1093

Här kom solen in i kameran, vi har det trångt men plats för vänner har man alltid...

image1094

Efter maten, innan hockeyn så blev det en liten promenad så att maten skulle sjunka ner lite...hunden skulle kissas. Sen blev det kaffe, tårta, avec och trevlig hockeymatch.....vi bröt upp vid 22 tiden...och sen har vi sovit gott i vår lilla stuga...

Påskafton var kall,blåsig men solen var framme....

image1095

Enda nackdelen fortfarande är att jag är förkyld, tät och så är denna skitmåne full....





Kommentarer
Postat av: Ninni

Va mysigt det ser ut! Vi SÅG matchen...den var riktigt spännande, många utvisningar..haha!

Jag är också fortfarande förkyld, men nu hostar jag så jag tappar andan..hatar det!

Ha en skön påskdag, kram

2008-03-23 @ 12:01:59
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: helga

Det ser ut att ha varit en helmysig påskafton - knytkalas är BÄST!

2008-03-23 @ 20:37:24
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Monica

Mysigt som vanligt vid era träffar ser jag. Jag följde målen på datorn och lyssnade på 3:dje perioden medan jag petade i Photoshop - spännande match. Men nu är det semin som gäller.

2008-03-24 @ 11:42:36
URL: http://mjsson.se
Postat av: Rayanmarianne

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-09-07 @ 10:22:35
URL: http://rayanmarianne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0