Jag är klar



Imorgon är det första advent, jag har pyntat, bakat och är nu klar...skönt, i tid denna gång så nu kan jag bara sätta mig ner ikväll och må gott...trodde ni ja, nej då...hela stora rummet är fortfarande fullt av nummerlappar inför Rocksulans Lag Sm som är nästa helg...



Jag har gjort klart för den vanliga tävlingen som är på söndag, nu är det klubbarna inför Lag sm kvar, en del klubbar har anmält 5 lag, varje lag har 5 nummerlappar, på varje nummerlapp skall det vara tre säkerhetsnålar, sen skall allt detta ner i en papperspåse, det skall skrivas klubb och omklädningsrum på varje... ja då kan ni förstå vilket hiskeligt arbete detta är....men kul, jag har gjort detta inför varje års tävling i säkert 16 år. Har hela vinden full av nummerlappar för det är i regel nya sponsorer varje år, detta år sponsrar min gubbes jobb ÅF nummerlapparna.



Så här ser nummerlapparna ut iår.



Annars är jag bra med i de andra rummen, här är hallen..



Tv rummet...om man vänder kameran åt andra hållet här så är bordet med nummerlapparna där.



Köket med baket på bänken...gott...



Nej nu är det bäst att återgå till nummerlapparna, kanske kan jag få ledigt till stjärnor på is...då med en kopp varm glögg
tillsammans med pepparkaka och grönmögelost...

Han en bra helg alla och en fin 1:a advent, glöm ej släcka ljusen bara...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Önskar dig en fin advent!

2008-11-29 @ 19:15:03
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0