Chili con carne



Ikväll skulle vi ju gjort maten till helgens höstfest....nu får de stå där själva de andra flickorna i festkommiten och slita häcken av sej bara för att jag ligger sjuk...man behövs verkligen alla vid det tillfället.

Chili con carne - fest för många

Chili con carne står på matsedeln....och till efterrätt blir det mandelmusslor med vaniljvisp och frusna bär som sen skall in i frysen till glass...mums...
Jag vill vara med er flickor, detta är ju halva nöjet med festen, förarbetet. skit, skit...jag vill inte va sjuk längre.

Är jag frisk nog till lördag så lovar jag göra allt som är kvar att göra...annars får jag väl skicka gubben att diska hela kvällen...

Nu är det Halv åtta hos mej, denna vecka från min stad Karlstad, Lena Mari kommer här från min by Molkom, hennes pappa hade det fina värdshuset här i byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0