Fredag - äntligen helg


Dumt att säga när jag har varit hemma sedan onsdag och varit sjuk...men när helgen kommer så kommer även gubben hem, denna vecka har han inte rest hela veckan men mestadels.
 Nu hade det tänkts att det skulle jagas älg denna helg men han hade glömt att anmäla sig igår till jaktledaren i Gräs så han får snällt stanna hemma, då får han hålla mig sällskap istället. Kanske att jag orkar gå med på festen imorgon kväll. Jag är ju med i festkommiten men har fortfarande inte gjort något för denna festen, de andra stackarna har gjort allt istället. Men är man sjuk så är man.





Kanske blir det en sån här stor öl ikväll...kanske det som behövs för at bli frisk...undrar om man orkar få i sig hela...



Efter den ölen så behöver man nog göra så här, och jag skulle säkert känna mig som en elefant också...uppblåst och stor och dagen efter säkert rosa....

Ha nu en fin helg alla, jag skall försöka att bli bättre, har nu helgen på mig för på måndag är det arbetsdag igen...


Kommentarer
Postat av: Inga M

Vilken lyx att få ha gubben hemma en hel helg istället för att ha honom jagandes älg! Hoppas Du blir bra igen från snuvan.



Här ska vi på Bonnrock på bygdegården i morgon kväll. Det kan bli kul!

2008-10-24 @ 18:52:45
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Hihihi ..ja har man sådana glas kan man ju hålla löftet om att bara ta ett......

Kram

Margaretha

2008-10-25 @ 19:05:51
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Ninni

Hoppas du mår bättre idag..inge kul att vara sjuker!



Haha vilken jätteöl...herregud efter en sån skulle min mage spricka...



Kram kram



2008-10-26 @ 09:03:43
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Krya på dig, min vän... och ha inte dåligt samvete för att du inte kunde hjälpa till med förberedelserna inför festen... det kommer fler år! Nästa gång är det någon annan som inte kan...



Varm kram..



Jag visade Carolina bilden på chokladfontänen... "åhhh, kan inte vi skaffa en sån?" var hennes spontana, avundsjuka kommentar!!

2008-10-26 @ 16:01:21
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0