Lite rapport


Här kommer dagens rapport från henne i sjuksängen...

Jo då idag tycker jag att det känns lite bättre, halsen är lite bättre men jag har ont i skallen, bomber och granater..
Har sovit inatt skapligt, inte denna värk som natten innan. Men jag har sparat halsen, inte pratat knappt sedan tisdag när jag åkte från jobbet. Jag ser en framtid utan halsont igen, haha...

Ser t.o.m idag att solen skiner ute, det la jag inte ens märke till igår då jag mest låg, tog mej mellan vattenkokaren och sängen bara.



Detta ser jag, bara en massa lönnlöv överallt....får väl hoppas att jag snart orkar ta tag i även dem...viktigast nu är att bli pigg igen...
Ha en bra dag alla där ute..

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Din stackare. Men det låter ju som om du är på väg åt rätt håll. Hoppas det fortsätter så. Ta det lungt och sköt om dig! Kram!

2008-10-23 @ 11:18:12
URL: http://kiraangel.blogg.se/
Postat av: helga

Jag hoppas verkligen du blir bra till helgen!!



I helgen ska min dotter till Karlstad o spela Ungdoms SM med U18-laget. De ska bo på hotell...

2008-10-24 @ 08:41:28
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0