Mamma Mia


Vi skall på bio ikväll gubben och jag, jag har bokat utan att han visste om det....Mamma Mia...

Men när jag talade om det så blev han...glad....han skulle annars ha suttit och jobbat, som vanligt varje kväll han är hemma, nu är det budgeten som skall vara klar....men nu blev det  Mamma Mia istället.

Vi går nu kl 18.20 och det fanns endast två platser kvar, längst fram, men det får gå ändå...



Annars har vi haft en super duper helg uppe i Gräs, Peter har huggit älgpass med livet som insats, det blåste ju storm...
och herre gud va det blåst inatt, trodde vårt lilla timmerhus skulle lyfta...men imorse så vaknade vi till sol men fortfarande mycket blåsigt...

Nu skall vi sticka gubben och jag, so long...återkommer senare om vad han tyckte, jag har ju redan sett den tidigare, men den går att se hur många gånger som helst...Mamma Mia....

21.07 Hemma igen

Gubben tyckte att filmen var jätte bra, satt och gnolade och sjöng med hela tiden....en mycket lyckad kväll, nu till tekoppen med honung i, ett måste innan läggdags...


Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja den är ju så mysig!



Min man gillade den jättemycket...hoppas ni fick en mysig kväll..kram

2008-10-05 @ 17:07:43
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Åååhhh jaaaa...den kan man se gång på gång på gång....

Trevlig kväll

Kram

Margaretha

2008-10-05 @ 18:27:32
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Helga

Kul att han gillade filmen, men det är svårt att inte gilla den ;)

2008-10-06 @ 08:07:13
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Yeo

Svårt att inte tycka om!!!!



Jag har fått musiken i present i helgen, tror du att jag har spelat den mycket???!!!



Kram Yeo

2008-10-06 @ 08:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0