Jaaaaaaa


Sm guld, sm guld, sm guld.....så himla skönt....herre gud vilken match, den sista perioden var en svettig pärs...oj oj...
Ni alla som gillar hockey förstår väl mina känslor nu när tårarna trillar nerför kinderna...



Jörgen gjorde sin sista match, vilken lycka att få sluta som svensk mästare...
Grattis alla goa gubbar, ni är laget i mitt hjärta...nu väntar torget imorgon då skall tröjan på och halsduken runt halsen...

Å va glad jag är...nu sover jag gott inatt.......och nu skall jag sluta tjata om hockey.... jippi.....

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag förstår precis vad du menar. Så himla kul för grabbarna och ett härligt avslut för Jörgen.



GULDET är äntligen hemma!!!

2009-04-08 @ 23:49:34
URL: http://mjsson.se
Postat av: Ulrika

Jag vet!!! Tjohoooo!!!!

Äntligen!!! Och mot HV också... hehe!!!

KRAAAM!!!! Kanske syns vi på torget vännen...

2009-04-09 @ 08:52:28
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Dessvärre är det ingen musik som finns med på youtube, det här är ju östeuropeisk folkmuskik och det är inte många som lyssnar på den. Men deras musik är yvig, glad och rytmisk musik, De har ju även haft över 1000 konserter och gett ut många skivor och kasetter och haft folkdansare med!

Visst är han ser lik som han var när han var ung, äldre ser han ut som vi alla, men är sej väldigt lik! En liten pillimarisk typ, lite bohemisk, men det är ju inga kostymnissar som spelar folkmusik heller



Kram på dej

2009-04-09 @ 11:55:55
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0