Göteborg



Jag följde med gubben till Göteborg efter jobbet idag, han skulle hit på jobb i morgon och då i all hast bestämde vi att jag följer med, jag är ju ändå ledig torsdag och fredag.  Jag har det verkligen jätte bra som kan göra så här, och jag gör det faktiskt ganska ofta. Han ligger ute mycket på jobb så de gånger jag kan följa med är han jätte glad ( ja faktiskt) det blir nog väldigt töligt att sitta ensam på hotellrum på kvällarna, visserligen sitter han och jobbar, men jag har också datorn med så det går ingen nöd på mej.

" Room, Double"

På detta rummet sitter vi nu...Vi har varit ute och tagit en promenad och ätit en god bit mat på restauran Palace. Tagit varsin öl på en pub...strosat runt och mått gott, det är helt underbart  väder ute.

Imorgon blir det strosande i affärer, tänkte mig till trädgårdsföreningen....hoppas  på att det finns blommor kvar att ta kort på...

Återkommer med mer  kort när vi kommer hem igen. Nu blir det en dusch och sen snarklåda, tänkte mig upp och äta samtidigt som gubben, jag kan ju sen gå och lägga mig igen när han går till kontoret...






Kommentarer
Postat av: Lena

Du har det allt bra du.. Eller kanske är det faktiskt Peter som har det väldigt bra. Va härligt att kunna ta såna små semestrar emellanåt. Det skulle jag tro är skönt för er båda, som du säger vad skönt att slippa sitta själv på ett hotellrum. Det är ingen höjdare, det vet jag av erfarenhet.

Ha det så bra i härliga götet... Det är en så underbar stad.

Själv åker jag ju till Sunne. Det är en ganska bra ort det med.

2009-08-26 @ 22:06:03
Postat av: Ingela

Så bra att ni får minisemestrar så här. Göteborg är mysig. Hoppas ni får några trevliga dagar. kram ingela

2009-08-27 @ 17:04:12
URL: http://ingelaaqvistbloggar.blogspot.com
Postat av: ejmis

Trevligt med en liten mini-semester så där =)

2009-08-29 @ 19:12:50
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0