Jobb igen


Då var det slut på semestern då...jogg igen.
Det var inte kul imorse när klockan ringde...men när man väl kom iväg så kändes det som man inte varit ledig alls...
ja så är det varje år tycker jag.

Hela skrivbordet var fullt av lönelappar från mina chaufförer...jag ligger ju efter tre veckor så nu har jag att göra några dagar.



När jag kom hem idag från jobbet så hade gubben och mellandottern varit till skogen, tre stora korgar fulla med kantareller kom de hem med. Herre gud va svamp.

Nu är det dax att krypa i säng, snart ringer klockan igen...so long...





Kommentarer
Postat av: Josse

Tack för gratulationerna! :) Visst fick hon ett fint namn, hade inte ens funderat på Frida innan men när hon kom ut så bara såg jag att det var en liten Frida och pappan höll med! :)

2009-08-03 @ 22:49:27
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se
Postat av: Mari

Jasså det är där dom är!!!

Vad gott det är att ha ett lager i frysen.

Mari

2009-08-05 @ 22:22:08
Postat av: Anki

Men vad kantareller, nu har du väl frysen full eller de går väl säkert åt,

Har varit så svårt att komma in till en del bloggar och speciellt de som har blogg.se vet inte om det är datan som det är fel på men det är segt över huvudtager, har ju brandvägg och virusskydd men nåt konstigt är det,



Kram och ha de så gott

2009-08-06 @ 15:48:46
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0