Tänk va tiden går




Idag är det 4 månader sedan vår älskade Ville försvann från oss....det går inte en enda dag utan att jag saknar honom. 
Jag har suttit hos honom vid graven och gråtit och snörvlat en skvätt,  pratat med honom och berättat en del hemligheter...
man är allt bra tokig...



Ville fick lite nya blommor i sin vas, han tyckte om blommor och gick ofta och nosade på dem. Ville vi saknar dej så mycket.
 
Nu skall jag städa lite för vi skall ha kräftkalas här på fredag, då kommer ungarna och min syster med stor familj. En del skall sova över så det är bäst att röja lite.  Vi åker bort mellan onsdag och torsdag så det är inte så många dagar att välja mellan.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Förstår att ni saknar honom...Kram!

2009-08-24 @ 22:24:03
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Mia

Vill ni låna husvagnen till helgen så får det rom några till om ni vill?

2009-08-25 @ 08:47:43
Postat av: Lina

Fy...då sitter jag här på jobbet och bölar...hihi. Saknar också Ville så himla mkt, men såklart inte alls lika mkt som ni som träffade honom varje dag. Villegubben!



Vilka ska sova kvar på fredag då?

kramar

2009-08-25 @ 11:29:45
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Mari

Usch ja det är så tungt...men det blev fint hos honom.

Kram

Mari

2009-08-25 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0