Vår danskväll


Gubben kom hem vid 21.30 från sitt jaktmöte...jag satt klar så vi stack på en gång.
Resan gick till Blomsterhult, en gammal loge som har startat upp igen de senaste två åren. Logen ligger så fint mitt inne i skogen strax utanför Karlstad.
Igår spelade mina absoluta favoriter Blender där, jag har dansat til dem massor av gånger och så fort de spelar här i närheten eller på Ålandsbåten så sticker jag...vill du läsa om dem eller lyssna på deras musik så gå in på.
www.blender.se
Igår när jag åkte hem från stan, vad hamnade jag inte bakom då....jo Blender



Här åker turnebussen in mot kyrkan i Ulvsby, strax är de framme vid Blomsterhultslogen.

Vi dansade hela kvällen lång tillsammans med massor av folk, men jag hoppas verkligen att det kommer fler de resterande tre kvällarna denna vecka för annars går detta inte ihop sej för arrangörerna...och skall vi få fortsätta dansa här på logen så måste vi ställa upp. Vi träffade på våra ungar på dansen, de är ju lika tokiga i dans som oss.
Idag är vi lite sega i benen...men gräsmattan skall klippas sen sticker vi upp till stugan för att bara må gott, detta är gubbens sista semesterdag så då skall vi bara va....och må gott...
Imorgonkväll skall vi på 50 års kalas, det skall bli kul, man får träffa en massa vänner man inte sett på länge...



Kommentarer
Postat av: Inga M

Vi brukar skoja om Du och jag att vi har mycket gemensamt i våra liv. Men här skiljer det sig ordenligt. Dans sysslar vi inte med annat än när det liksom ingår i konceptet, typ festen eller födelsedagen. Jag kan i alla fall förstå att Ni gillar det och dessutom ett intresse för hela familjen.

2009-08-08 @ 08:00:05
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0