Dansavslutningen


Igårkväll hade Rocksulan danskursavslutning, höstens kurser i bugg, afrikansk dans och boggie avslutades.
Tävlingsdansarna fick visa uipp sej, mina minsta barn som är 25 och 22 år gamla, varav 25 åringen också är gravid, de dansar ju fortfarande och har kurser i bugg...de var med och visade upp sej. Dottern dansade även afrikansk dans....det ser så himla kul ut, men gisses va arbetssamt...



Här står hon dottern och tränar innan vi gav oss iväg. Med sin gravidmage...hon är så vacker...förlåt gumman för detta kort...



Sally sitter och tittar på matte när hon dansar...Lina och Daniel har två tamråttor men de flyttar snart så jag tog farväl av dem igår också....ja de kommer tilll ett superställe, jag vet att de kommer må gott där....de flyttar till ett hem strax utanför Säffle.



Här är uppvisningen i afrikansk dans...de andra tävlande står bakom och klappar takten..



Gamblers spelade livemusiken under kvällen. Vädigt bra att dansa till...

Fullmånen den lyser för fullt just nu, som alla vet så tycker jag inte om den...jag är mångalen...blir orolig, spänd...månen hyptnotiserar mig liksom. Svårt att förklara men alla som är mångalna som mej förstår..



Så här såg det ut ikväll när jag åkte hem från jobbet.....ser ut som 3 månar men det är bara en.

Pratade just med stora dottern, hon har bakat pepparkakor efter min systers recept, gjort knäck och kola och nu hade hon satt en saffransdeg...så gott det skall lukta hemma hos dem nu...

Nu har snart min timma här i fotöljen gått. Skall börja röja lite, imorgon är det ledig dag men jag skall med mamma till stan för att handla så det går nästa hela dagen på det...sen kommer kvällen och då måste det städas...trots att vi aldrig är hemma mer än kvällstid så blir det skräpigt.
Lika för alla...eller va tycker ni, bättre lite skit i hörnen än ett rent h......vete....so long.

Kommentarer
Postat av: margit

Hej du! Vilka gulliga små tamråttor. Där kan man inte ha en katt för då kanske dom blir uppätna...

Kram/Margit

2009-12-04 @ 04:22:56
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Mari

Hej!

Bowlingen vanns av han som trycker Jeremias kläder, vet ej vad han heter? Pinsamt :-).

Jag bara måste fråga en sak...

jag och Åse packade upp det gamla tv spelet Nintendo häromdan för att spela lite när vi kom ihåg att för några jular sedan var Karl och Lina ner och lånade handkontrollerna och lite spel, känns nästan pinsamt att fråga men finns dessa kvar efter all denna tid? vore lite kul att testa det igen.

Kram

Mari

2009-12-04 @ 09:43:36
Postat av: Lina

Mamma:

Fy mamma vilken hemska bilder du lagt in... ;) Men det bjuder jag på...men fy va hemska!!! haha. Och det är ju lilla Selma på bilden ju...inte Sally ;) hihi



Mari:

Å herregud, pinsamt för oss säger jag bara! Jag har inte ett minne av att vi har lånat dom...shit! Får verkligen hoppas att de ligger nånstans hemma i Duvenäs, så vi inte städat bort dem eller nåt. Verkligen pinsamt att vi inte lämnat tillbaka dem...sorry! Kram

2009-12-04 @ 10:32:35
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Mari

Nej, nej,nej...stopp,stopp.

Herregud det var inte alls meningen att skrämma livet ur er...det är bara en handkontroll och några spel och ett konstigt infall av mig och åse att testa det.

Vi lider ingen brist på tv spel, här finns nyare och modernare grejer.

Tänk inte mer på detta....snälla, det ska ju råda julefrid vet ja :-)

Kramar

Mari

2009-12-05 @ 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0