Säröhus konferensanläggning

Där är vi just nu gubben och jag...och vi skall stanna inatt också. Vi är här med kolleger till gubben och givetvis de andra fruarna ..vi skall äta och dricka gott. Tänker just nu på alla i Trollhättan som blivit av med sina jobb. GM lägger ner SAAB...va konstigt det känns att skriva detta, SAAB har ju funnits i evighet och man trodde väl aldrig att det skulle gå så här långt. Nej nu skall jag väcka gubben som kröp ner mellan lakanen. Han behöver vakna så han får gå in i duschen. Jag har förresten köpt färdigt julklapparna idag, en hel dag i Göteborg menas gubben jobbade och sen var det klarrtt. Ha en fin fredagkväll alla, det skall jag ha.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Då önskar jag er en riktigt mysig helg.



Ja usch såå sorgligt med Saab..stackars alla som blivit arbetslösa precis innan Jul.



kramen

2009-12-19 @ 10:33:30
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0