Längtan


Nu skall jag tala om för er vad jag längtar till, jo till sommare...då skall vi åka en hel hög av den närmsta släkten till Lugano. En del av oss åker bil och en del av ungdommarna flyger...
De som flyger landar i Milano där de stannar tills vi kommer och tar oss tillsammans till Lugano.
Vi blir 11 eller 12 st som skall åka och vi skall hyra ett stort hus där...va tror ni låter det inte underbart...start från lilla Molkom tidigt den 10 juli (Karl 22 år) och blir borta 14 dagar.
Här kommer lite bilder från min dotters blogg     www.lhlettenstrom.blogspot.com









Ser det inte helt sagolikt ut...nu är det helt plötsligt lättare att ligga sjuk...jag har något att längta till...

Ja jag har givetvis en masssa att längta till innan dess, men detta är något vi drömt om nu ett tag så det är nog störst.

Ha en fin fredagkväll alla, skall ni kolla Lets Dance eller....jag skall ta en wiskey och bli frisk...kramen

Kommentarer
Postat av: Helga

Det där var verkligen något att längta efter... vill också resa... Vi ska kanske åka i sommar också - vi får se.



När du ska flyga, försök bara koppla av och tänk på att vi har syrgas med ombord som är till för våra passagerare. Det är inte ovanligt att vi får använda den. Vi är vana vid det mesta. Kan du tänka så kommer du säkert inte att behöva någon syrgas. Tala gärna om för personalen att du känner oro - det är bra för dig och för dem.

2009-02-13 @ 17:11:20
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se
Postat av: Anki

Helt underbart, så härligt! Alla behöver vi något att se framemot, det är så oerhört viktigt! Otroliga bilder, var och läste på din Linas blogg att ni alla skulle träffas där.

Vi planerar att åka till Schweiz i sommar, Jajas bröder bor där! Vi tar nog tåget ner!

Ta en rejäl whisky, ta två och skåla med mej

Kramar

2009-02-13 @ 20:34:02
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: Inga M

Det verkar vara en gångbar strategi för att överleva en trist förkylning; drömma om bättre tider. Och vad kan vara bättre än detta? Va roligt att få umgås med hela familjen så där och de godaste vännerna. Jag förstår att Du längtar till detta! Fina bilder!

2009-02-14 @ 08:25:09
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0