Torsdag - ledig dag


Skönt...sovmorgon....igår kväll hjälpte vi till med att ta betalt och stansa medlemskort på dansen som våra ungar har, de har danskurser åt rocksulan och lär en massa danssugna människor att dansa. Hela familjen är verkligen engagerad.
Kul när vi har samma intresse alla i familjen.



Så här kan det se ut när de dansar dubbelbugg, Karl med sina partners. Lina (systern) till höger.



Lina med sin partner i BW (boogiewoogie)



Karl med sin Sofie i BW, de är även ett par privat...så söta så...



Karl med sin Sofie i en bugg, de dansar i högsta klassen vuxna A.

Frida vår stora dotter som är 30 år hon slutade att dansa i 18 års åldern men är fortfarande engagerad i klubben och hjälper till så ofta hon kan, som nu vid danskurser osv.

Idag har det kommit säkert 1 dm snö så nu är det vinter igen, Ville hunden han är som tossig,,,hoppar och skuttar och blir som en snögubbe då hans päls kocklar ihop sej och blir som bullar...hoppas ni förstår vad jag menar...haha



Så här såg det ut för en stund  sedan...nu skall jag göra lite mat...gubben jobbar hemma idag men måste in till kontoret för ett möte, jag passar på att åka med och handla...mamma och jag skulle egentligen iväg men hon tyckte att det var så otäckt väder ute. Jag skall hämta upp Frida i stan så får jag lite sällskap...och även hon...

Ha det bra...var rädda om er alla...

Kommentarer
Postat av: Anki

Karl är verkligen stilig. Så Frida har oxå dansat. Jättetrevligt att hela familjen är engagerad! Dansar du och Peter oxå??????

Kram

Anki

2009-02-05 @ 13:14:38
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Kocklar... Fniss...

På ren värmländska!!

Kul att se dig idag, fast det blev en kortis.

Jag fick tag på det jag ville ha... Ni med?

Vi hörs!!

Puss och kraam!

2009-02-05 @ 22:29:16
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Ninni

Man ser va kul dom har..bugga är ju så kul!



Ha en skööööön helg, kram kram

2009-02-06 @ 07:01:55
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: helga

Kul när ni alla gillar dansen. Det är lite som vår familj och basketen. Ha en skön helg nu!!

2009-02-06 @ 12:58:20
URL: http://www.helga1.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0