Nu får det vara nog


Ja då ligger jag här igen då....kan inte sova, har fått ont i halsen igen och rethosta...som alltid värst på nätterna
Det är ju bara ca 5 veckor sedan detta elände slutade sist...

Det bara piper och rosslar så fort jag lägger mig ner, så det är ett fasligt drickande av tea med honung, citron och ingefära........hela nätterna.
Tur man ha en nedervåning att vara på och en soffa, gubben måste ju få sova. Men nätterna blir väldigt långa.
Pratade med en under kvällen igår som sa att många åker på en omgång till....och då givetvis jag då....
sonen och ena dottern har detta också, och även de har haft detta i flera omgångar. www.lhlettenstrom.blogspot.com  Ja vad gör man, bara att låta skiten komma och gå, och vad skall de tro på jobbet när man aldrig är helt frisk...livrädd att jag skall behöva få vara hemma nu igen och till helgen vill jag verkligen vara frisk för då skall jag åka bort....

Nej nu skall det kokas tea igen...klockan är nu 01.57....detta kommer bli en lång natt. 06.00 ringer väckarklockan, undrar om man har fått sova något innan dess....ja det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Inga M

Stackars Dig! Ser på barnen på skolan precis det här som Du beskriver, man får om igen. Hoppas att Du fick sova en stund i alla fall.



Ha en bra dag!

2009-03-24 @ 05:51:03
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Anki

Ja, det var väl tusan att man inte blir helt frisk!

Ja, det är många som får om det! Jag är mycket bättre nu, men ska tusan inte sätta mej på några bussar eller tunnelbaner och få nåt nytt elände

Krya på dej

2009-03-24 @ 13:25:28
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: Mari

Hej där!

Men snälla nån har du gått och blivit sjuk igen!!

Stackare, villken tung vår...nu när man ska njuta och allt.

Hör av dig om du behöver något.

Kram

Mari

2009-03-24 @ 15:02:03
URL: http://molkommajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0