Våffeldagen

Våfflor

Våfflor


Idag är det våffeldagen, det har ni väl inte glömt bort där ute i stugorna. Jag har druckit te nu i flera dagar så ikväll skall jag försöka orka att steka våfflor till mej och gubben, va glad han skall bli....lyxa till det med grädde och hjortronsylt, om det blir några kvar så är det väldigt gott med cremefraich, rom och räkor...lyxlunch imorgon kanske..


Nu har jag bara gett er krämpor i flera dagar...jag ligger här fortfarande på rygg i soffan och försöker kurera mig med c-vitaminer i massor...dricker te så det rinner ur öronen på mej snart...har nu gått över till grönt med honung, ganska gott faktiskt....imorgon blir det örter med ingefära och citron....på fredag skal jag vara såpass att det blir mat istället för på lördag skall jag åka bort, långt bort....jag vill nu bli frisk...och idag är det iallafall sol ute, det är ljust här på mig i soffan....och solen gör att man blir piggare, önskar jag kunde sitta ute och få strålarna i ansiktet, men det blåser halvstorm....
Alltså våfflor ikväll, detta tillsammans med 4:e semin i hockey...återkommer med ny rapport om soffläget och tedrickandet imorgon...


Kommentarer
Postat av: Anki

Vi har nyss ätit en hel hög med våfflor, grädde och hallonsylt! Mumsigt gott!

Krya på dej

Kram

2009-03-25 @ 15:32:56
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Önskar vi hade haft hjortronsylt hemma... Hoppas det smakade bra. Krya på dig, Ingela

2009-03-25 @ 19:34:50
Postat av: Ulrika

Det gick ju vägen det där...

FBK klara för final!!!

Kram på dig..

2009-03-26 @ 09:36:17
URL: http://ulrika.olsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0