Heja Malena


Ikväll håller vi alla tummar vi har för vår  Malena, sveriges primadonna...det är den första semifinalen av två...till
melodifestivalen.

.

Idag håller jag på att äta småportioner av havrediet...det kniper hela tiden men bara att hålla på...och sen blev jag påmind av min goa vän Ulrika igår att drick, drick om så bara i små duttar...har gjort så hela natten, men attans va fort det går neråt...jag är svag och det kniper, inte lika tätt som första dagarna utan kanske en gång i timmen...

Ikväll kommer gubben hem igen, gud så underbart att få krypa in i hans goa famn och vara lite liten...
Det har varit så mycket skit nu ett tag...en del saker som man inte skriver om och en del  andra som man kan delge andra..som Villes plötsliga död som tog mej så fruktansvärt hårt så jag inte ens kan skriva om det utan att gråta.
Som sagt jag är totalt slut av allt....då kanske man är extra mottaglig för all skit som finns, vad vet jag...och när man ligger så här så inbillar man sej ju att man är dödens sjuk....men jag var så här för många år sedan kommer jag ihåg, totalt utkörd av allt, för mycket kaffe, inre stress....då pajjade magen och det tog tid innan jag var bra...

Är det någon som har några bra förslag på vad man kan börja att försöka få i sig i småportioner...som sagt jag har idag börjat med lite havrediet...men viktigast är nog ändå drickandet i småportioner...

Hoppas snart jag kan sluta att klaga hela tiden, vet att ni inte vill läsa bara sånt här trams....så jag hoppas att ni håller ut tills dess....

Nu håller vi tummarna för Sverige och Malena ikväll.....Sjung med vet jag....


Här har du texten till vinnarlåten "La Voix"

Can you keep a secret
Can you keep a secret
I'm in love with you
Can you make a promise
Can you make a promise
stay forever true
OOOOO
Then I'm forever yours

Je'taime, amour, quand
J'entends la voix ...
Je'taime, ma vie
C'est jamais sans toi
je vis ma vie pour toi
c'est l' universe pour moi
Je'taime, amour, quand
J'entends la voix ...
D'amour!

Tell me what you're feeling
Tell me what you're feeling
I just wanna know
Tell me what you're dreamin'
Tell me what you're dreamin'
Let your feelings show
OOOOO

Stay and don't let go







Kommentarer
Postat av: Mari

Hej!

Risavkok.......nej skojar bara, har hört att det är bra men om det smakar bra låter jag vara osagt.

Du kanske inte ska dricka så mycket tea, det är ju så vätskedrivande och det är ju inte bra när magen är paj.

Det bästa är nog att äta det man tycker är riktigt gott, det ska va mentalt nyttigt för att det ska stanna och man ska tillgodose det man ätit.

Krya på dig!

Mari

2009-05-12 @ 14:52:12
URL: http://molkommajsan.blogg.se/
Postat av: Mia

Idag är det skit med mig oxå, har tagit en mårfint nu tablettt. men nä funka inge bra.

Har du köpt någon imodium idag det är suveräent bra, stopp på ett kick!

2009-05-12 @ 15:27:07
URL: http://miaimolkom.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej

Har halkat in på din sida genom Inga M

är inne och läser lite då och då

lider med dig ang din hunds bortgång har inte upplevt något sådant själv men kan tänka mig att det känns fruktansvärt

ang dietmat så kör jag med maizenagröt gjord på maizenamjöl blir lite matigt och samtidigt milt för magen hoppa du kryar på dig

hälsn Lena

2009-05-12 @ 16:54:09
Postat av: Ninni

Ja ikväll håller vi tummarna..jag gillar henne!



Men du vilken magskit du har åkt på..är det bara feber och magont..eller får du springa också!!??



Först lät det som en rejäl magkatarr..eller tarm, men feber..hmm!!

Du får försöka med riktigt snäll mat..kokt ris, kokt fisk osv!



Kryapådejkram



2009-05-12 @ 17:57:23
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Låter bra att du gör som man säger...

Fniss...

Nej, men vätska är alltid bra!!

Det blir snart bättre ska du se.

Men sjunga med i låten bespar jag både dig och alla grannar runt ikring mig!!

Krya på dig nu gumman...

JÄTTEKRAM från mig.

2009-05-12 @ 18:25:54
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Trams? Hörru, jag tror att du har missat min blogg alldeles! Om du tycker att DU skriver om trams, vad gör då jag isåfall???

Nej, skriv du som du mår... är det elände så är det ju! Tids nog, och därimellan, så dyker det ju upp roliga och bra saker också! Jag tror det kallas för livet!



Varm och stor krya på dig kram....

2009-05-12 @ 22:21:52
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Inga M

Jag tror att Du i alla fall ska undvika mjölkprodukter i det här läget och kaffe förstås, men jag antar att det är Du inte sugen på heller. Stackars Dig, visst är det så att sorg och bekymmer drar ner motståndskraften i kroppen. Nu kan det bara bli bättre och mannen kommer hem och pysslar om Dig. Ha det så gott det går!

2009-05-13 @ 05:37:10
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0