Huvudmassör




När vi hade paketleken här i lördags så hade jag köpt en huvudmassör och slagit in i ett paket, jag fick den i mitt paket vilket jag är glad för. Gubben han tycker mycket om denna massage medans jag har ryst av fasa när han kommit med den....men idag har jag provat den igen i min ensamhet....och nu är jag såld, alla de saker som står här nedan stämmer verkligen, så himla skönt....här bjuder jag på lite fakta om denna huvudmassör. Ni som inte har någon, införskaffa en redan idag, eller köp och ge bort i julklapp...en himla bra present som alla borde ha en av.

Huvudmassören som får dig att rysa av njutning!!!

- Avkopplande för kropp och själ
- Aktiverar kroppens egna positiva energi
- Aktiverar produktion av endorfiner (lyckohormon)
- Lindrar huvudvärk/migrän
- Förbättrar koncentrations- och tankeförmågan
- Masserar hårbotten och stimulerar hårtillväxten
- Ökar blodcirkulationen
- Muntrar upp vid dåligt humör och mörka tankar
- Lätt att använda

 

Bruksanvisning:

Sätt dig eller lägg dig ner och slappna av. Långt hår ska vara utsläppt. Det går att använda huvudmassören på sig själv, men det är skönare om du låter dinvän eller partner massera dig.

Placera huvudmassören från på bakhuvudet. Dess metallarmar ska vara jämt fördelade kring huvudet.

Tryck långsamt ner huvudmassören överhuvudet, låt armarna smeka varsamt bakom öronen, längs nacken och överpannan.. Akta ögonen! Sätt fingret på toppen av skaftet, rör skaftet ismå cirklar. Låt huvudmassören beröra översidan av huvudet och pannaninnan du låter den vandra tillbaka till utgångsläget.

En del människor är mycket kittliga. Men om du ändå lyckas slappna avett ögonblick, kommer kroppen snart att vänja sig vid beröringen och du kommer att uppleva en helt otrolig känsla. Men kom ihåg: desto långsammare och lättare beröring, desto skönare rysningar. Tryck inte för hårt eller för snabbt, då känns det bara konstigt!

Huvudmassören är den perfekta presenten att ge bort till din partner eller en nära vän, eller till dig själv!

 

Hur den funkar:

Huvudmassören är gjord i rostfritt stål. Dess långa armar masserar varsamt akupunkturiska punkter och känsliga nervändar i hårbotten och nacke, och orsakar därmed en förhöjd mottaglighet hos dina sinnesorgan, hjärnan vaknar till liv, medan resten av din kropp glider in iett tillstånd av total, njutningsfull, rogivande avslappning.


Kommentarer
Postat av: Per

Den är grym den där :)

2009-11-23 @ 21:22:28
URL: http://noremalm.blogspot.com
Postat av: carola

Hej Kicki!!



Jag letat efter en sådan..vart har du köpt den? Provade hos en kompis en gång å de är ju jättesköna.



Ha det bra//kul blogg förresten!



Carola

2009-11-23 @ 21:34:46
Postat av: Lina

Åååå, ja jag älskar min spindel. Jag använder den direkt när jag blir lite spänd eller stressad och det blir bättre direkt. Man har nog jättemånga punkter på huvudet som mår bra av att stimuleras.



Carola: Jag vet att de har såna å hälsokostaffärerna.

2009-11-23 @ 21:46:17
URL: http://lhlettenstrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

Carola:

Som Lina säger så finns de på hälsokostaffärer...spring genast iväg och köp en...

2009-11-24 @ 09:58:48
Postat av: Helga

Paketleken verkar kul. En sådan massage har jag fått en gång och det var otroligt skönt!

2009-11-24 @ 10:52:20
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se
Postat av: carola

Tack då ska jag genast köpa en sådan...ååå va bra.



carola

2009-11-24 @ 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0