Åka buss


Idag skall jag åka till Karlstad, med buss denna gång...jag åker ju alla dagar annars bil till mitt jobb men denna gång tar jag bussen då jag skall åka med gubben hem ikväll. Jag skall försöka få tag på några nys vinterstövlar. det är inte det lättaste då jag blivit berikad med så kraftiga vader...hmm....har aldrig egentligen kunnat få tag på annat än kängor, typ curling, som jag iof tycker är väldigt snygga och bekväma, men ibland kan det vara roligt med ett par snygga stövlar. Skall ge det ett försök idag...

kmb 1395kr
Har sett dessa på eccobutiken, kanske de finns i svart, skall kolla detta idag...
Sen skall jag gå och besöka dottern Lina, dricka kaffe och äta hennes goda bullar...snosa lite också och klappa på ett visst ställe...hmmmm....

Efter det så blir det Stuvbutiken för jag skall köpa målarfärg till att måla inne i kuvösen. Där bredvid jobbar dotter Frida så jag tar och snosar lite på henne också...lite längre bort på en stor tidning jobbar sonen Karl, ev kanske jag hinner snosa på honom också...sen är jag nöjd....

Nu skall jag göra mig iordning för att hinnamed bussen 11.47...tänk om jag har sån tur att det är glada bussen idag också, då är det ju gratis....so long


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas att "rompa" mådde bättre nu.

Fniss...

Kraaam!!

2009-10-23 @ 19:17:18
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Anette Andersson

Hej, snygga stövlar på bilden! Fick du tag på några? Så snyggt med jeansen instoppade, men tji det går inte för mig har blivit berikad med "tjocka" vader.



Klappa Lina på ett visst ställe............är det vad jag tror det kan vara?



Ha en trevlig helg/Kramiz

2009-10-23 @ 19:21:42
Postat av: Anki

Är det så att det är en liten på väg??????Förstod att nåt var på gång när jag läste Fridas blogg, mer indirekt än direkt, var det skrivet



Kram

2009-10-24 @ 00:46:32
URL: http://metrobloggen.se/RINKAN
Postat av: Anki

Jag förstod när jag läste Fridas blogg att Lina skulle ha en liten bebbe! Som vanligt formulerade jag mej fel,

Jätte jättekul, du kommer att bli alldeles till dej, jag lovar, du kommer att tro att det är du själv som är gravid! Jag till och med sa till mina barnbarn när de var bäbisar, "kom till mamma" herregud, vad Lina och Sofie skrattade!

Kram på dej

2009-10-24 @ 11:36:12
URL: http://metrobloggen.se/RINKAN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0