Fått en award av Anna



Har fått en award av Anna...lilla goa Anna, en helt enastående ung mamma med två små barn...jag blir glad varje gång jag läser hennes blogg,,hon är stark för sina barn,och gör allt med sina barn...kämpar för dem...


Kicki - Jag älskar att läsa om hennes mat o trädgård, önskar mig inget hellre än en egen trädgård o ett hus att renovera i. Sen ger hon mig massa underbara kommentarer som alltid stärker mig extra mkt!

Dessa fina ord skrev Anna på sin blogg om mej...visst blir man glad va....

Nu skall ni få 7 saker jag tycker jag är bra på. Blir inte lätt detta för jag är inte van att skriva bra saker om mej själv...fick faktiskt fråga gubben om hjälp...

1. Jag är ödmjuk och omtänksam.

2. Jag är nöjd över livet, har världens bästa familj som jag gett kärlek till i massor.

3. Jag är väldigt duktig på blommor.

4. Jag är duktig på det jag gör på jobbet......

5. Jag är duktig på att blogga...detta säger gubben, han tycker nog att jag sitter här för mycket.

6. Jag är duktig på att njuta av livet, att ta vara på mej,,,,sitter ofta i fotbad, smörjer mej...detta är livskvalitet.

7.  Jag är en bra syster och kompis....detta enligt min  syster Bettan och min goa vän Ulrika...jag blir glad över det...tack tack

Ja det fanns tydligen mycket man kunde skriva om sej själv...

Nu skickar jag denna award till alla som har lust att göra den...

8. Gör en punkt till, mina barn säger att jag är väldens bästa mamma också...ja vad säger man, älskar er mina godingar....


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Sån är du!!! Helt enkelt...

Kram, goe dej!!

2009-10-24 @ 21:44:06
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja jag skulle nog säga att du är världens bästa Kicki alltid varit och kommer alltid vara.

Varm å go kram från Mia

2009-10-26 @ 07:09:28
Postat av: Bettan

Du är världens bästa storasyster också, glöm inte det. Älskar dig !

2009-10-26 @ 20:59:29
Postat av: Karl

Och världens bästa mamma!

2009-10-27 @ 14:10:15
URL: http://dansarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0