Filminspelning


För en vecka sedan kom film och dramalinjen här på Folkhögsskolan i byn till oss och frågade...skulle vi kunna få spela in en skräckfilm hos er i er lillstuga....




Så här skall spelas film ikväll när det blir mörkt. De har varit här på eftermiddagen och rekat, ställt stegar mot uthusväggar och sen skall det koppplas ljus mm...ja det skall bli spännande att se vad kvällen kommer att ge...min lillstuga, skräckfilm...är den så ful...

Idag har jag varit in till stan och klippt och färgat håret, sen har jag handlat inför helgen...
Gubben skulle åka med mej hem för han skulle till tandläkaren, jag var tidigt till hans jobb som ligger precis bredvid stadsträdgården. Passade på att strosa runt lite, där är så vackert. Just nu håller de på att sätta alla vårlökar.




Här kommer det att vara färgglatt till våren av alla fina lökar.




Vackert gult i denna rundel.




Här strosade jag runt i 20 min, det är så himla vackert och man blir lugn och harmonisk efter en tur här. Det sitter alltid en massa mammor med sina barnvagnar här och njuter.

Nu skall det bli gott med en kopp kaffe...ikväll kan vi äta tillsammans gubben och jag då han är hemma, vad skall man då hitta på tro...jag kommer nog på något hoppas jag eller har ni något förslag att ge mej...


Kommentarer
Postat av: Anki

Men det ska bli spännande med lillstugan och skräckfilm bara den inte blir så hemsk att ni inte törs gå in i lillstugan något mera!



Ja nu får vi bara hålla tummarna här att allt blir bra, eller hur??



Kram och tack min skatt

2009-09-24 @ 16:50:54
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: ejmis

Spännande med filminspelning...får du vara med? ;)

2009-09-24 @ 23:49:42
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

hej. Jag har en tävling tillsammans med bloglovin där ni nu har chansen att VINNA

en årsförbrukning av Garniers senaste hudvårdsprodukt, Pure active.

2009-09-25 @ 00:34:17
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0