Kursstarter ....nu är vi igång igen


Ja då är kurserna i bugg igång igen då....och lika många som vill lära sig dansa denna säsong igen. det är helt otroligt va mycket folk som tycker om att dansa.

Vår dansklubb håller till med kurserna på Holken i Karlstad, gubben och jag hjälper till med medlemsskrivning och inträde, allt för att hjälpa våra ungar som har kurserna.




Bakom dessa blå dörrar håller vi till...Holken ligger i fina Mariebergsskogen.




Idag har det varit en strålande vacker dag...så här fint sken solen när jag kom hit vid 17.00.




Här kommer kursledarna, syskonen, 2 av mina ungar...




Här sitter dottern vid entrebordet...här tar vi betalt och skriver medlemskort.




Detta är ungdommarna noga med, så här i influensatider.




Ja dansgolvet blev fullt, som vanligt våra kurskvällar....

Nästa gång gubben och jag skall hit till Holken det är på söndag, då har vi levande orkester, Bhonus...skall bli kul.
Då blir det nog lita dans för oss också...när vi blir avbytta i cafet...so long......


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Mysigt med dans. Har alltid ångrat mig att jag inte satsade på det, för jag har alltid varit vansinnigt fascinerad av det. Ja ja nu är man för gammal och skröplig =) Jag har några katter för mycket....men de två Juditharna ska ju min Linn ha. Så jag har mina fem andra =). Bilarna har tagit några stycken för mig också, men så har det kommit en liten ny söt bebis...men nu blir det inga mer. Stor kram!

2009-09-23 @ 22:07:21
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0