Söndag hela dagen...



Vaknade som vanligt väldigt tidigt...attans...jag  vill sova längre men det går inte...imorgon när jag skall till jobbet så är jag säkert trött som attans vid halv sju.




Så här såg det ut imorse vid halv sju, solen på väg upp, väldigt vackert.

Gick upp och rev ner gardinerna i matsalen, tvättade dem och hängde ut dem i solen...




Dessa gardiner har min svärmor vävt, de tvättas försiktigt sen brukar jag alltid stärka dem men denna gång så sprayade jag stärkelse på dem, vi får se hur det blir..




Passade på att putsa fönstrena här också...oj va fint det blev, nu har jag bara den andra delen kvar att göra...men den får jag ta på torsdag när jag är ledig, efter handlandet med mamma.




Sen har jag satt in en hel massa kort i album, tänk va mycket minnen man får när man sitter med kort...




Mamma och pappa kom en sväng och drack kaffe och jag passade på att busa med Nicko..han älskar när man bråkar med honom och kastar boll eller dummi...




Ikväll kom Lina hit och stannar över natten, oj va glad jag blev. Nu sitter vi här mätta och belåtna efter hemmagjord pizza och tittar på Kommisarien och Havet.

Imorgon jobb efter att jag kört Lina till sitt jobb på skolan...Nu är det bara 3 dagar kvar innan gubben kommer hem...pratat med honom idag och det har blivit en vildren och en massa ripor skjutna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses...hur hinner du allt???

Jag tycker att jag far runt som en skållad råtta, men får inget ordentligt gjort.

Nyputsade fönster är numera en lyxvara för mig.

Det blir så fint.

Kram

Mari

2009-09-14 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0