För ett år sedan idag....


23 februari för 1 år sedan var vi i Stockholm, jag Lina Bettan och Sanna. Vi har i flera år åkt till stockholm och firar Linas födelsedag...
För 1 år sedan träffade jag Anki, en gammal kompis som bor i Stockholm, jag hade inte sett henne på en herrans massa år, men nu när vi åkte till storstyan så passade vi på....så här såg det ut då.



Anki och jag i puben på Frejs hotell...



Här på väg mot gamla stan...inte mycket snö här inte...i år skulle jag tro att det är betydligt mer...

Gjort matlådor..köttfärssås och spagetti....samt tjockpannkaka till kvällen...hmm va gott..nu blir det skidskyttestafett...med kaffe och semla, nytttigt....nej, men gott...

Förresten, idag har bröderna Rongedahl haft uttagning i vår stad till körslaget, hur många av er stod där i kön..?


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Så roligt att träffa en kompis man inte träffat på länge...och det är alltid roligt att åka till Stockholm...

Nej jag stod inte i Rongedals kö...hihi...

Kram på dig

Margaretha

2010-02-24 @ 16:36:51
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0