Hetvägg...


Vi har festat riktigt ikväll till kvällsmaten...först den vanliga koppen te med hård smörgås, sen kokade vi kaffe och åt semlan vi köpte igår...jag brukar vilja ha den med varm mjölk, hetvägg...men gubben tycker det skall vara kaffe till...klart han fick som han ville...ja gott var det, kanske inte så hälsosamt men herre gud,,,inte varje kväll vi äter semla.






Ikväll klockan 20,00 börjar Mästarnas mästare...det skall bli riktigt kul att se. Måste ju följa våra Värmlänningar
Stefan Holm, Ulrika Knape och Agneta Andersson.


Från vänster: Patrik Sjöberg, Tomas Johansson, Catrin Nilsmark, Agneta Andersson, Åsa Sandell, Tomas Brolin, Tomas Gustafson, Louise Karlsson, Armand Krajnc , Ulrika Knape, Stefan Holm och Micke Leinegard.

Va tror ni, vem kommer vinna..jag tror på Stefan Holm....

Idag har det varit en solig och fin dag, katten har faktiskt varit ute hela dagen när vi varit på jobbet...vi har haft ca -10 grader.
Har beställt bord på restaurang till fredag, vi skall fira stora dotterns kille som fyller 34 år...och då skall vi gå på Mongolisk restaurang...vi blir 8 st, alltså alla ungar med respektive samt gubben och jag.  Det skall bli så himla mysigt.
Nej nu har jag en halv timma kvar tills Mästarnas mästare börjar, skall försöka röja lite och planera för morgondagen.  So long...




Kommentarer
Postat av: Yeo

Semla!!Gud vá gott, måste vi ha på jobbet snart, eller hur??!! Kram

2010-01-12 @ 21:42:30
URL: http://www.thebylunds.com
Postat av: Helga

Jag ska kämpa och försöka hålla mig mot smelefrestelsen ett tag till ;) Gott ser det iaf ut...



Visst vinner Stefan Holm. Han är både listig och stark ;)

2010-01-13 @ 14:37:49
URL: http://www.helga1.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela

Vet du, när jag träffade min man, så berättade han att till semla har de oboy?!?!!! Jag har försökt och försökt men Nej det går inte det ska vara mjölk varm mjölk. Sedan hade de semelmiddagar också i den familjen, hua det kan jag inte tänka mig. Kram

2010-01-13 @ 20:43:42
URL: http://ingelaaqvistbloggar.blogspot.com
Postat av: loppan

Är det redan dags för semlor. Hinner aldrig bli den tid som är för saker o ting. Inte undra på att samhället är så uppstressat :(.

2010-01-14 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0