Flytt


Nu ni skall jag berätta något för er alla, jag skall flytta....ja inte så långt då utan min blogg skall flytta....
Min nya bloggadress blir    http://blogg.vf.se/kicki .....
Vf kommer att satsa stort på detta med bloggande, vi har varit några stycken som i en månads tid har provat olika former och modeller....nu drar de alltså igång. Imorgon torsdag kommer det vara en helsida i Vf om detta.

jag hoppas ni följer med mig dit....och att ni fortsätter lämna kommentarer som tidigare. Jag skall fortsätta att blogga om det jag bloggat om tidigare...ni kommer att känna igen min header, den följer med mig...ja gå dit får ni se....vi ses hörrni....skriv gärna kommentarer så jag får se vad ni tycker...

Välkomna

  vi firar min nya blogg med champagne.......


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja,jag hörde det i förbifarten... Karl lovade mig att fixa en sida åt mig, men han kanske har glömt bort det... Hoppas han läser å blir påmind nu ;) puss

2010-03-10 @ 19:47:56
Postat av: Ninni

Då kommer jag och tittar in..kram

2010-03-11 @ 16:19:16
Postat av: Inga M

Jag ska försöka hänga med!

2010-03-13 @ 07:42:48
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: ewa hammar

Hej Kicki och Peter

Grattis till att ni är mormor och morfar. Det är en härlig upplevelse faktiskt. Det finns inget härligare än när barnbarnet säger "älskar dej mommo". Hoppas allt e bra med er. Vi hoppas snart vara tillbaka i Värmland. Går trögt med husförsäljning i Dalsland...undra på det, dalsland måste vara ett ställe Gud glömde....

2010-05-21 @ 18:08:44
Postat av: Tussegumman

Hej



Nu var det längesedan jag var ute på bloggen men jag känner att jag saknar mina bloggvänner och bloggandet. Det har varit en intensiv tid här med student, födelsedagar omorganisation allt så nu börjar jag väl landa. Önskar dig allt gott min vän Kramar Tussegumman

2011-06-12 @ 20:42:01
URL: http://tussegumman.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-19 @ 05:45:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0