Jodå...jag klarar mej


Tack alla snälla för att ni skickar piggnapådej hälsningar till mej....det mår man gott av....

Jag repar mej, har snart fått både ligg och sittsår så imorgon drar jag till jobbet igen. Jag snorar och har rethosta men jag har ingen feber, då behöver man inte vara hemma....vi är förkylda nästan alla på jobbet så vi kan ju sitta där ilag och nysa och hosta....

Gubben han har suttit hemma och jobbat idag, han tänkte sig på lunch ut och åka skidor men har inte förrän just för en stund sedan kommit ut....gisses vad han åker. Jag blir så glad över att se honom, han riktigt lyser av glädje när han ger sig iväg....och han gör längre och längre turer. Idag var han borta säkert 40 minuter....
Jag skickade med honom kameran för att han skulle ta lite fina kort, men det blev bara tre....håll till godo...



Här nere hos oss på gärdena...det hade gått en snöskoter före som hade gjort spår...



Nu har han kommit lite längre på sin skidtur....



Grannens hus, så nu är han snart tillbaka hemma igen...

Ja, jag är som sagt jätteglad att han har detta skidåkande att ta till när han kommer hem. Han sitter ju i bilen mestadelen av dagen och det måste ju vara underbart skönt att få sträcka ut sig lite...och så är det ju supernyttigt, både frisk luft och motion på samma gång....kanske skulle man bli med någon kväll, jag behöver ju verkligen röra på mej.....
Nu blir det te med honung, äggsmörgås och hockey.....heja, heja...


Kommentarer
Postat av: Anki

Härligt att du har piggnat till. åtminstone lite



Kram och Natti Natti

2010-03-04 @ 23:36:56
URL: http://nabbann.blogspot.com
Postat av: Anki

Gomorron och en trevlig fredag



Kram

2010-03-05 @ 08:31:18
URL: http://nabbann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0