vasaloppet 2010


Sitter här framför tv och tittar på Vasaloppet...jag har datorn i knät och kollar resultat hela tiden. Har kompisen Eva där ute i vasaloppsspåret, tillsammans med gubben Håkan...oj, hur orkar de.
Båda har nu kommti förbi Mångsbodarna, Eva på placering 431 och Håkan på 8554...

Min älskade gubbe, han som tränar varje kväll på skidor, jag trodde det var för vasaloppet men nej säger han, för mitt välbefinnande...ja vet ni vad han gör nu, jo han ligger bredvid mej här i soffan och drar timmerstockar, jobbigt med för mycket frisk luft så här på morgonkvisten tydligen.....eller kanske är han bara trött.



Här är han i skidspåret...idag kommer Frida hem till oss, kanske blir det en tur i spåret för dem båda...jag går i spåret bredvid....promenadspåret....
Men först skall jag se hur det går för Eva och Håkan....


Kommentarer
Postat av: Ninni

Skulle aldrig få för mig att åka Vasaloppet..hjälp va jobbigt. Inte ens när jag var vältränad tänkte jag i dom tankarna.

Men det är kul att se på..kramen

2010-03-07 @ 15:16:36
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0